Psst... Oletko muistanut hankkia kiihottavan Sinful Joulukalenterin? >
 

Palautukset ja reklamaatiot

Jos sinulla on kysyttävää liittyen tuotteiden palauttamiseen tai reklamointiin, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Aina vastaanotettuamme palautetun tuotteen (oli kyseessä sitten reklamaatiotapaus tai ns. katumuspalautus) lähetämme sinulle ilmoituksen siitä sähköpostitse. Viestissä annamme sinulle lisätietoa siitä, miten toimimme palautuksen kanssa siitä eteenpäin.

Palautukset

Verkkokauppaa koskevan lainsäädännön mukaisesti sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Sinful.fi tarjoaa sinulle kuitenkin kaikkiaan 365 päivän täyden palautusoikeuden. Mikäli kyseessä ei ole viallinen tai (meidän virheestämme johtuen) väärä tuote, maksat itse palautuksen postimaksun.

Palautettavan tuotteen tuotepakkauksineen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Jos avaat intiimituotteen pakkauksen, ei sillä ole enää palautusoikeutta hygieniasyistä johtuen.

Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voi avatun tuotepakkauksen palauttaa, kunhan tuote on edelleen alkuperäiskunnossa ja sen kaikki osat ovat palautuksen mukana.

Palautusoikeus peruuntuu, mikäli tuotetta on käytetty sen arvoa vähentävällä tavalla.

Kun haluat palauttaa tuotteen:

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen service@sinful.fi ja kerro tilausnumerosi, palautettavat tuotteet sekä syy niiden palautukseen (eli onko kyseessä katumuspalautus vai viallinen tuote). Mikäli kyseessä on viallinen tuote, kerrothan myös viasta mahdollisimman tarkasti.

Annamme sähköpostitse selvät ohjeet tuotteiden palautuksesta.

Kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen/tuotteet ja todenneet, että se tai ne täyttävät palautusedellytyksemme, palautamme tuotteiden hinnan luottokortillesi tai tilillesi. Palautus tapahtuu Paytrailin kautta, joten meille ei tarvitse toimittaa tilitietoja erikseen.

Reklamaatiot

Tarjoamme 24 kuukauden takuun tuotteellesi.

Takuu raukeaa, mikäli tuote on rikkoutunut tai vaurioitunut huolimattomuuden seurauksena tai johtuen huollon puutteesta, väkivalloin kohtelusta tai käyttötarkoituksen ulkopuolisesta käytöstä.

Takuuseen vetoava reklamaatio tuotteesta tulee tehdä mahdollisimman nopeasti vian löytymisen jälkeen. Sinful.fi maksaa takuupalautusten postituskulut, mikäli seuraat sähköpostilla antamiamme palautusohjeita. Huomioithan, ettemme hyväksy postiennakkoa.

Ennen takuupalautusta ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen service@sinful.fi 

Korvaamme viallisen tuotteen uudella vastaavalla tai palautamme sen hinnan tilillesi tai luottokortillesi. Palautus tapahtuu Paytrailin kautta, joten meille ei tarvitse toimittaa tilitietoja erikseen.

Toimitusvirhe

Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen tai tilauksestasi on jäänyt tuote uupumaan, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti, jotta voimme selvittää ongelman.