Näin palautat tuotteen
Sinful tarjoaa mahdollisuuden palauttaa joko avaamattoman tilauksesi tai yksittäisiä, käyttämättömiä tuotteita jopa 365* päivän ajan.
*Hygieniasyistä johtuen intiimikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden palautusoikeus raukeaa silloin, kun tuotepakkaus avataan. Toisin sanoen palautusoikeutta ei voi käyttää, mikäli hygienia- tai terveyssyistä intiimikäyttöön tarkoitetun tuotteen mahdollinen sinetti tai suojamuovi on rikottu. Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voit avata tuotepakkauksen, kunhan voit palauttaa sen sisältöineen samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Näin ollen esim. vaatteita voi ilman muuta sovittaa, kunhan palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen ja pakattuna alkuperäiseen, vahingoittumattomaan tuotepakkaukseen. Palautusoikeus raukeaa kuitenkin mikäli olet käyttänyt tuotetta pakkauksineen tavalla, joka selkeästi alentaa sen jälleenmyyntiarvoa.
Palauta koko tilaus tai yksittäisiä tuotteita
Voit palauttaa tilauksen/tuotteita seuraavilla tavoilla:
- Jätä paketti noutamatta, jos tilasit noutopisteeseen. Silloin se palautuu meille automaattisesti ilman sinulle koituvia postituskuluja.
- Lähetä käyttämättömät tuotteet meille joko 14 päivän peruutusajan sisällä tai enintään 365* päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Vastaat itse palautuksen postimaksusta.
- Muistakaa myös Klarna laskunne laittaa pitoon mikäli olitte valinneet tämän maksutavan.
Jos sinulla on kysyttävää yllä olevasta, löydät yhteystietomme täältä.
Näin palautat tuotteita Sinfulille
Voit palauttaa ostoksesi, jos tuote on käyttämätön tai avaamaton. Kun haluat käyttää palautusoikeuttasi joko koko tilauksen tai yksittäisten tuotteiden palauttamiseen, toimi seuraavasti:
- Tulosta ja täytä palautuslomake ja pakkaa se palautettavien tuotteiden mukaan. Voit myös kirjoittaa lomakkeen tiedot käsin paperille, laittaa sen mukaan palautuspakettiin ja lähettää sen meille.
- Lähetä tuotteet perinteisenä postipakettina (ilman jakelua) osoitteeseen Sinful/ MCompany @Tupasela, Ainontie 5, Ovet 3-7,01630 Vantaa. Käytä palautuksessa puhelinnumeroa 0500810545 (tähän numeroon ei voi soittaa - se on ainoastaan Postia varten). Huomioithan, että jos käytät sen sijaan Postin sovelluksen Helposti-palautuskoodia, paketti palautuu suoraan Tanskan varastollemme, missä kestää jopa 3-4 viikkoa, ja pääsemme käsittelemään palautuksen vasta sen saavuttua perille asti.
- Palautettujen tuotteiden kunto on sinun vastuullasi siihen asti, että vastaanotamme ne. Siksi sinun tulee pakata palautettavat tuotteet huolellisesti.
- Vastaat itse palautuksen postituskuluista. Sinful ei toimita etukäteen maksettua palautuslappua silloin, kun käytät peruutus- tai palautusoikeuttasi.
- Saatte automaattisen kuittauksen kun paketti on rekisteröity varastollamme, ja toisen sen jälkeen kun palautus on käsitelty.
Huom! Sinful ei ota vastaan lunastettavia palautuksia (esim. postiennakko) eikä palautusta voi viedä itse Vantaan osoitteeseen. Palautus tulee postittaa, mutta sitä ei tarvitse lähettää jakelulla. Vastaat itse palautuksen postimaksusta.
Maksun palauttaminen
Kun käytät 14 päivän peruutusoikeuttasi palauttaaksesi avaamattomia tai käyttämättömiä tuotteita, maksu palautetaan viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme saaneet tiedon tilauksesi perumisesta.
Kun käytät Sinfulin 365* päivän palautusoikeutta palauttaaksesi avaamattomia tai käyttämättömiä tuotteita, maksun palauttaminen tapahtuu sitten kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja varmistaneet, että sen kunto täyttää palautusedellytyksemme.
Voit lukea lisää maksun palauttamisesta täältä.
Jos sinulla on kysyttävää, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.
Reklamaatioaika
Kun asioit EU:n alueella olevissa kaupoissa, sinulla on aina 2 vuoden reklamaatio-oikeus. Tämä pätee tietenkin myös Sinfuliin. Toisin sanoen tuotteen vastaanottamisen jälkeen sinulla on 2 vuotta aikaa reklamoida siinä olevista mahdollisista vioista tai puutteista.
Sinun on kuitenkin otettava meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja viimeistään 2 kuukauden sisällä vian/puutteen huomaamisesta reklamoidaksesi tuotteesta.
Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.
Toimi näin, jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation
Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeuttasi, toimi seuraavasti:
- Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen service@sinful.fi.
- Informoimme sinua sen jälkeen prosessin etenemisestä.