Tilaus- ja toimitusehdot

Yrityksestä

www.sinful.fi -verkkokaupan omistaa ja sitä hallinnoi Mcompany ApS.
Y-tunnus: 2590854-1 (CVR: DK32887848)

Osoite:

Sinful ApS / Mcompany ApS
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

Puhelin: 09 4245 0785

Kaikki hinnat Sinful.fi-sivustolla on ilmoitettu euroina (€) ja sisältävät arvonlisäveron (ALV), mutta eivät toimituskuluja. Ahvenanmaalle tilattavista tuotteista ALV vähennetään automaattisesti. Kaikki hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Sinful.fi:ssä asioinnin yhteydessä tehdyt sopimukset tehdään suomeksi. Asiakaspalvelun kanssa asiointi tapahtuu suomeksi tai englanniksi.

Maksutavat

Sinful.fi:ssä voit maksaa seuraavilla tavoilla:
- Verkkomaksu Paytrailin kautta omilla verkkopankkitunnuksilla
- Maksu- ja luottokortit: VISA, VISA Electron, MasterCard, JCB ja Maestro
- PayPal
- Klarna-erämaksu tai -lasku

Maksu- tai luottokorttia käyttäessä maksu siirtyy tililtäsi vasta kun tilaus on pakattu lähetysvalmiiksi.

Ostaessasi verkkokaupastamme tallennamme ostotapahtumasta ainoastaan tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömät tiedot. Meidän ei ole mahdollista välittää korttitietoja eteenpäin, veloittaa summaa useita kertoja tai muuta vastaavaa.

Käytämme evästeitä mm. tarjotaksemme sinulle parempia ostokokemuksia. Olemme velvoitettuja huolehtimaan siitä, että tietosi pysyvät suojattuina. Lue lisää evästekäytännöstämme.

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
Joustavan erämaksun: kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on 14 päivän peruutusoikeus* ostaessasi tuotteita verkkokaupasta, mutta Sinful tarjoaa sinulle peräti 365 päivän peruutusoikeuden.

365 päivän rajoitettu peruutusoikeus

Meiltä tilatessasi sinulla on mahdollisuus palauttaa tilaamasi tuotteet 365 päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Palautuksiin pätee rajoitettu peruutusoikeus*. Tämä tarkoittaa sitä, että sovittuasi asiasta asiakaspalvelun kanssa voit palauttaa meiltä tilaamasi tuotteen, kunhan se vastaa laadultaan, määrältään ja kunnoltaan vastaanottamaasi tuotetta. Näin ollen mm. syötävät tuotteet, liukuvoiteet, paristot, jne. palautetaan avaamattomina ennen niiden parasta ennen -päivää.

Lisäksi tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottohetkellä. Alkuperäinen tuotepakkaus tulee palauttaa vahingoittumattomana.

*Hygieniasyistä johtuen peruutusoikeus raukeaa intiimikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden osalta silloin, kun tuotepakkaus avataan. Toisin sanoen peruutusoikeutta ei voi käyttää, mikäli hygienia- tai terveyssyistä intiimikäyttöön tarkoitetun tuotteen tuotepakkauksen mahdollinen sinetti tai suojamuovi on rikottu. Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voit avata tuotepakkauksen, kunhan voit palauttaa sen sisältöineen samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Peruutusoikeus raukeaa myös mikäli olet käyttänyt tuotetta tavalla, joka selkeästi alentaa sen jälleenmyyntiarvoa.

Palautettavan tuotteen kunto

Mikäli tuote (intiimikäyttöön tarkoitettuja tuotteita lukuun ottamatta) on avattu tai sitä on kokeiltu muutoin kuin yllä kuvaillulla tavalla, käsittelemme sen käytettynä. Silloin peruutusoikeudella tehdystä palautuksesta hyvitettävä summa riippuu tuotteen jälleenmyyntiarvosta, eli ostosumma hyvitetään sinulle joko osittain tai ei lainkaan. Näin ollen esim. alusasuja voit ilman muuta kokeilla päällesi, kunhan palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen ja pakattuna alkuperäiseen, vahingoittumattomaan tuotepakkaukseen.

Ostosumman hyvittäminen

Jos perut ostoksesi, hyvitämme sinulle tuotteiden ostohinnan. Mikäli palautetuissa tuotteissa on sinun vastuullasi olevia puutteita, vähennetään ne hyvityssummasta.

Jos käytät peruutusoikeuttasi, hyvitämme palautettujen tuotteiden ostohinnan sinulle ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän sisällä. Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin millä alkuperäistilaus tehtiin, ellei muusta ole nimenomaisesti sovittu.

Pidätämme oikeuden hyvittää ostohinnan vasta sitten, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, tulee sinun ottaa yhteyttä Sinfuliin:

Sähköposti: service@sinful.fi
Puhelin: 09 4245 0785

Palautus lähetetään osoitteeseen:

Mcompany ApS
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

Palautus tulee tehdä perinteisenä postipakettina. Sinful ei vastaanota lunastettavia palautuksia (esim. postiennakko). Vastaat itse peruutuspalautuksen postimaksusta.

Reklamaatiot

Tarjoamme 24 kuukauden takuun tuotteillemme. Takuu kattaa huomattavat viat, jotka on havaittu käyttäessä tuotetta sen normaalin käyttötarkoituksen mukaisesti. Tämä tarkoittaa tilanteesta riippuen sitä, että voit saada tuotteen korjatuksi, uuden tuotteen viallisen tilalle tai alennusta tuotteen hinnasta.

Takuu raukeaa, mikäli tuote on rikkoutunut tai vaurioitunut huolimattomuuden seurauksena tai johtuen huollon puutteesta, väkivalloin kohtelusta tai käyttötarkoituksen ulkopuolisesta käytöstä.

Jos haluat tehdä takuuseen vetoavan reklamaation tuotteesta, tulee sinun ottaa yhteyttä Sinfuliin mahdollisimman pian vian löytymisen jälkeen. Jos reklamaatio on perusteltu, Sinful.fi maksaa palautuksen postikulut kohtuuden rajoissa, kunhan seuraat antamiamme palautusohjeita. Palautus tulee lähettää meille asianmukaisesti pakattuna.

Jos ostamassasi tuotteessa on vikaa tai puutteita, tulee sinun reklamoida niistä viimeistään 2 vuoden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Sinun on kuitenkin otettava meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja viimeistään 2 kuukauden sisällä vian/puutteen huomaamisesta reklamoidaksesi tuotteesta.

Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.

Viallisten tai puutteellisten tuotteiden tai toimitusten osalta ota yhteyttä:

Sähköposti: service@sinful.fi
Puhelin: 09 4245 0785

Huomioithan, ettei Sinful ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Reklamaation ollessa kyseessä sinulla on lähtökohtaisesti oikeus saada korvaava tuote viallisen tuotteen tilalle.

Yksityisyyden suoja

Mitään Sinful.fi:ssä rekisteröityjä asiakkaiden henkilöllisyyden paljastavia tietoja ei koskaan myydä, siirretä tai luovuteta asiaankuulumattomille kolmansille osapuolille. Kaikki tiedot tallennetaan turvallisesti ja niitä käsittelevät vain Sinful.fi:n luotettavat työntekijämme.

Lisäksi noudattaen tietosuoja-asetuksen vaatimuksia 1.1.2019 alkaen, Sinfulin lähettämät henkilötietoja sisältävät sähköpostit - mukaan lukien tilausvahvistukset - salataan käyttäen TLS 1.2 -protokollaa (tai uudempaa). Lue lisää sähköpostien salauksesta täältä.

Noin 14 päivää tilauksen teon jälkeen Sinful.fi:n asiakkaat saavat sähköpostin, jossa heitä pyydetään arvostelemaan tilaamansa tuotteet. Arvostelun kirjoittaminen on täysin vapaaehtoista. Arvostelun yhteydessä asiakas voi käyttää valitsemaansa nimimerkkiä ja arvostelussa annettua sähköpostiosoitetta käytämme ainoastaan ottaaksemme yhteyttä “kuukauden parhaan arvostelun” kirjoittajaan, joka palkitaan 65 euron arvoisella Sinful.fi-lahjakortilla.

Tarvitsemme seuraavat tiedot asiakkaistamme tilauksen tekoa varten:
Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Rekisteröimme tiedot ja välitämme ne eteenpäin voidaksemme toimittaa tilatut tuotteet perille.

Lisäksi rekisteröimme sen IP-osoitteen, josta tilaus tehdään. Normaaliolosuhteissa emme käytä tätä tietoa lainkaan. Tallennamme sen sellaisia tilanteita varten, joissa joudumme turvautumaan poliisitutkintaan. IP-osoitetta säilytetään niin pitkään kuin se on tarpeellista mahdollisen poliisitutkinnan kannalta. Kaikki petos- tai huijausyritykset ilmoitetaan poliisille!

Sinful.fi-sivuston (https://www.sinful.fi) tietosuojavastaava on Sinful ApS. Toimitusjohtajamme ja työntekijämme näkevät rekisteröidyt tietosi järjestelmässämme. Sinulla on oikeus riitauttaa sinusta säilytettävät rekisteröidyt tiedot. Sinulla on myös oikeus saada tietää, mitä tietoja säilytämme sinusta rekisterissämme. Nämä oikeudet takaa henkilötietolaki ja kaikki yhteydenotot asiaan liittyen tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen service@sinful.fi.

Toimitus

Sinful.fi toimittaa tilaukset kuljetuspalvelu Bringin tai PostNordin kautta. Toimitusaikamme on 3-5 arkipäivää. Mikäli Bringin tai PostNordin palvelussa on viivästyksiä, ne vaikuttavat myös meidän toimitusaikoihimme.

Sinful ei vastaa jakelijasta aiheutuvista viivästyksistä. Mikäli toimitus on kuitenkin huomattavasti myöhässä (useita päiviä) tai katoaa kokonaan, lähetämme ilman muuta uuden tilauksen veloituksetta.

Kaikkiin alle 80 € arvoisiin tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka on Postin maksikirjeille 5,90 € ja noutopisteeseen tilatuille paketeille 6,90 €. Yli 80 € arvoiset tilaukset toimitetaan ilman postituskuluja.

Muista, että kuluttajana sinulla on oikeus perua kauppa ja saada rahasi takaisin, mikäli tilauksen toimitus myöhästyy. Kuluttajansuojalain mukaan toimituksen tulee tapahtua viimeistään 30 päivää tilauksen teon jälkeen, ellei muusta ole sovittu. Tämä koskee sekä kivijalka- että verkkokaupoista tehtyjä tilauksia. Jos haluat perua tilauksesi johtuen myöhästyneestä toimituksesta, sinulla on oikeus saada rahasi takaisin 14 päivän sisällä.

Henkilötietolain edellyttämä rekisteriseloste

Sinful.fi on sitoutunut huolehtimaan siitä, että yksityisyytesi on suojattu. Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste henkilörekisteristämme on yhdistetty osaksi EU:n tietosuoja-asetuksen edellyttämää tietosuojaselostetta.

Tietoa valitusmahdollisuudesta

Voit tehdä valituksen meiltä ostamastasi tuotteesta tai palvelusta EU-komission riidanratkaisusivustolla. Tämä on erityisen tärkeää, mikäli asuinosoitteesi on toisessa EU-maassa.

Valituksen voi tehdä täällä: http://ec.europa.eu/odr.

Liitä valituksen yhteyteen sähköpostiosoitteemme service@sinful.fi

Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.

Tilaus- ja toimitusehdot on päivitetty viimeksi 18.06.2019.

 

Standardiperuutuslomake

(Tämä lomake täytetään ja palautetaan vain, jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi)

 

Vastaanottaja:

Sinful
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

Sähköpostiosoite: service@sinful.fi

 

Täten ilmoitan, että haluan käyttää peruutusoikeuttani ja purkaa tekemäni ostosopimuksen koskien seuraavia tuotteita/palveluita:

__________________________________________________________________________________

 

Tilauspäiväys: _____________________________   Vastaanottopäiväys: _______________________________

 

Tilaajan nimi: ______________________________________________________________________

 

Tilaajan osoite:  ___________________________________________________________________

 

Tilaajan allekirjoitus: _________________________________________      Päiväys: _________________

(Vain jos peruutuslomake toimitetaan paperilla)