Tilaus- ja toimitusehdot

Yrityksestä

www.sinful.fi -verkkokaupan omistaa ja sitä hallinnoi Mcompany ApS.
Y-tunnus: 2590854-1 (CVR: DK32887848)

Osoite:

Sinful ApS / Mcompany ApS
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

Puhelin: 09 4245 0785

Kaikki hinnat Sinful.fi-sivustolla on ilmoitettu euroina (€) ja sisältävät arvonlisäveron (ALV), mutta eivät toimituskuluja. Ahvenanmaalle tilattavista tuotteista ALV vähennetään automaattisesti. Kaikki hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Sinful.fi:ssä asioinnin yhteydessä tehdyt sopimukset tehdään suomeksi. Asiakaspalvelun kanssa asiointi tapahtuu suomeksi tai englanniksi.

Maksutavat

Sinful.fi:ssä voit maksaa seuraavilla tavoilla:
- Verkkomaksu Paytrailin kautta omilla verkkopankkitunnuksilla
- Maksu- ja luottokortit: VISA, VISA Electron, MasterCard, JCB ja Maestro
- PayPal
- Klarna-erämaksu tai -lasku
- MobilePay

Maksu- tai luottokorttia käyttäessä maksu siirtyy tililtäsi vasta kun tilaus on pakattu lähetysvalmiiksi.

Ostaessasi verkkokaupastamme tallennamme ostotapahtumasta ainoastaan tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömät tiedot. Meidän ei ole mahdollista välittää korttitietoja eteenpäin, veloittaa summaa useita kertoja tai muuta vastaavaa.

Käytämme evästeitä mm. tarjotaksemme sinulle parempia ostokokemuksia. Olemme velvoitettuja huolehtimaan siitä, että tietosi pysyvät suojattuina. Lue lisää evästekäytännöstämme.

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

- Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
- Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Joustavan erämaksun ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on 14 päivän peruutusoikeus ostaessasi tuotteita verkkokaupasta, mutta Sinful tarjoaa sinulle peräti 365* päivän palautusoikeuden.

365 päivän rajoitettu palautusoikeus

Meiltä tilatessasi sinulla on mahdollisuus palauttaa tilaamasi tuotteet 365 päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Tilattuihin tuotteisiin pätee rajoitettu palautusoikeus*. Tämä tarkoittaa sitä, että voit palauttaa meiltä tilaamasi tuotteen, kunhan se vastaa laadultaan, määrältään ja kunnoltaan vastaanottamaasi tuotetta. Näin ollen mm. syötävät tuotteet, liukuvoiteet, paristot, jne. palautetaan avaamattomina ennen niiden parasta ennen -päivää.

Lisäksi tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottohetkellä. Alkuperäinen tuotepakkaus tulee palauttaa vahingoittumattomana.

*Hygieniasyistä johtuen peruutus- ja palautusoikeus raukeaa intiimikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden osalta silloin, kun tuotepakkaus avataan. Toisin sanoen palautusoikeutta ei voi käyttää, mikäli hygienia- tai terveyssyistä intiimikäyttöön tarkoitetun tuotteen tuotepakkauksen mahdollinen sinetti tai suojamuovi on rikottu. Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voit avata tuotepakkauksen, kunhan voit palauttaa sen sisältöineen samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Palautusoikeus raukeaa myös mikäli olet käyttänyt tuotetta tavalla, joka selkeästi alentaa sen jälleenmyyntiarvoa.

Palautettavan tuotteen kunto

Mikäli tuote (intiimikäyttöön tarkoitettuja tuotteita lukuun ottamatta) on avattu tai sitä on kokeiltu muutoin kuin yllä kuvaillulla tavalla, käsittelemme sen käytettynä. Silloin peruutusoikeudella tehdystä palautuksesta hyvitettävä summa riippuu tuotteen jälleenmyyntiarvosta, eli ostosumma hyvitetään sinulle joko osittain tai ei lainkaan. Näin ollen esim. alusasuja voit ilman muuta kokeilla päällesi, kunhan palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen ja pakattuna alkuperäiseen, vahingoittumattomaan tuotepakkaukseen.

Ostosumman hyvittäminen

Jos perut ostoksesi, hyvitämme sinulle tuotteiden ostohinnan. Mikäli palautetuissa tuotteissa on sinun vastuullasi olevia puutteita, vähennetään ne hyvityssummasta.

Jos käytät peruutusoikeuttasi, hyvitämme palautettujen tuotteiden ostohinnan sinulle ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin millä alkuperäistilaus tehtiin, ellei muusta ole nimenomaisesti sovittu.

Pidätämme oikeuden hyvittää ostohinnan vasta sitten, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Muista ottaa kuitti kun luovutat paketin palautettavaksi, sillä se toimii todisteena palautuksesta.

Jos et ole varma miten käyttää peruutusoikeuttasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

Sähköposti: service@sinful.fi
Puhelin: 09 4245 0785

Palautus lähetetään osoitteeseen:

Mcompany ApS
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

Palautus tulee tehdä perinteisenä postipakettina (ilman jakelua). Sinful ei vastaanota lunastettavia palautuksia (esim. postiennakko). Vastaat itse peruutuspalautuksen postimaksusta. Sinful ei tarjoa etukäteen maksettua palautuslappua.

Reklamaatiot

Tarjoamme 24 kuukauden takuun tuotteillemme. Takuu kattaa huomattavat viat, jotka on havaittu käyttäessä tuotetta sen normaalin käyttötarkoituksen mukaisesti. Tämä tarkoittaa tilanteesta riippuen sitä, että voit saada tuotteen korjatuksi, uuden tuotteen viallisen tilalle tai alennusta tuotteen hinnasta.

Takuu raukeaa, mikäli tuote on rikkoutunut tai vaurioitunut huolimattomuuden seurauksena tai johtuen huollon puutteesta, väkivalloin kohtelusta tai käyttötarkoituksen ulkopuolisesta käytöstä.

Jos haluat tehdä takuuseen vetoavan reklamaation tuotteesta, tulee sinun ottaa yhteyttä Sinfuliin kohtuullisen ajan sisällä siitä, kun vika tai puute on löytynyt, tai sen olisi pitänyt löytyä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja liitä mukaan valokuva tai video havaitusta viasta tai puutteesta. Otamme sinuun yhteyttä ja annamme lisäohjeet.

Jos ostamassasi tuotteessa on vikaa tai puutteita, tulee sinun reklamoida niistä viimeistään 2 vuoden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Sinun on kuitenkin otettava meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja viimeistään 2 kuukauden sisällä vian/puutteen huomaamisesta reklamoidaksesi tuotteesta.

Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.

Viallisten tai puutteellisten tuotteiden tai toimitusten osalta ota yhteyttä:

Sähköposti: service@sinful.fi
Puhelin: 09 4245 0785

Huomioithan, ettei Sinful ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Reklamaation ollessa kyseessä sinulla on lähtökohtaisesti oikeus saada korvaava tuote viallisen tuotteen tilalle.

Yksityisyyden suoja

Lue Tietosuojaselosteemme kokonaisuudessaan täältä.

Toimitus

Sinful.fi:n toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Mikäli kuljetuspalvelujen tai Postin palvelussa on viivästyksiä, ne vaikuttavat myös meidän toimitusaikoihimme.

Sinful ei vastaa jakelijasta aiheutuvista viivästyksistä.

Kaikkiin alle 59 € arvoisiin tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka on Postin maksikirjeille 4,90 € ja noutopisteeseen tilatuille paketeille 5,90 €. Yli 59 € arvoiset tilaukset toimitetaan ilman postituskuluja.

Muista, että kuluttajana sinulla on oikeus perua kauppa ja saada rahasi takaisin, mikäli tilauksen toimitus myöhästyy. Kuluttajansuojalain mukaan toimituksen tulee tapahtua viimeistään 30 päivää tilauksen teon jälkeen, ellei muusta ole sovittu. Tämä koskee sekä kivijalka- että verkkokaupoista tehtyjä tilauksia. Jos haluat perua tilauksesi johtuen myöhästyneestä toimituksesta, sinulla on oikeus saada rahasi takaisin 14 päivän sisällä.

Henkilötietolain edellyttämä rekisteriseloste

Sinful.fi on sitoutunut huolehtimaan siitä, että yksityisyytesi on suojattu. Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste henkilörekisteristämme on yhdistetty osaksi EU:n tietosuoja-asetuksen edellyttämää tietosuojaselostetta.

Tietoa valitusmahdollisuudesta

Voit tehdä valituksen meiltä ostamastasi tuotteesta tai palvelusta EU-komission riidanratkaisusivustolla. Tämä on erityisen tärkeää, mikäli asuinosoitteesi on toisessa EU-maassa.

Valituksen voi tehdä täällä: http://ec.europa.eu/odr.

Liitä valituksen yhteyteen sähköpostiosoitteemme service@sinful.fi

Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.

Tilaus- ja toimitusehdot on päivitetty viimeksi 11.09.2020.

 

Standardiperuutuslomake

(Tämä lomake täytetään ja palautetaan tuotteiden mukana vain, jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi)

 

Vastaanottaja:

Sinful
Teollisuustie 9
04300 Tuusula

 

Täten ilmoitan, että haluan käyttää peruutusoikeuttani ja purkaa tekemäni ostosopimuksen koskien seuraavia tuotteita/palveluita:

__________________________________________________________________________________

 

Tilauspäiväys: _____________________________   Vastaanottopäiväys: _______________________________

 

Tilaajan nimi: ______________________________________________________________________

 

Tilaajan osoite:  ___________________________________________________________________

 

Tilaajan allekirjoitus: _________________________________________      Päiväys: _________________